AcasaPortalFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare

Distribuiţi | 
 

 Tutorial Hammer Editor Install & User`s guide

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
sNp
Administrator
Administrator
avatar

masculin
Numarul mesajelor : 90
Varsta : 22
Artistul Favorit : Chris Brown
Jocul/Jocurile Favorit/Favorite : Counter-Strike
Cum ti se pare forumul? : hmmm... ce intrebare?! doar euh lam fakt
Data de inscriere : 20/09/2008

MesajSubiect: Tutorial Hammer Editor Install & User`s guide   Lun Oct 06, 2008 8:11 pm

Hammer Editor Install & User`s guide (cs 1.6)


download: v 3.4


LOGO:




Capitolu` 1 --> DESCRIERE & NECESITATI


a)


NOTE: Cu acest program puteti crea o

harta\mapa\plansa sau cum doriti sa ii ziceti pentru cs 1.6


b)


MIN:

CPU:600 Mhz

ram:128 mb

vga:32 mb


med:

CPU:1000

ram:256

vga:64


max:

CPU:1000-n

ram:512-n

vga:128\256


note:


"Hammer 3.4 makes use of OpenGL for its 3D rendering. As
such, driver compatability issues may exist, so be sure you are
running the latest version of your OpenGL video drivers. Below
are some links to the major driver pages."



PS:Hammer v 3.4 sau mai mare foloseste din plin OpenGL aici e lsita

cu cei mai noi driveri:

in caz de probleme de aici puteti downloada driveri pt placile video:

NVIDIA

3DFx

ATI

MATROX


Capitolu` 2 --> SETARILE & UNELTELE


a)


GAME CONFIGURATION:




BUILD PROGRAMS:



WADURILE: tools --> options


alegeti textures apasati add si wadurile le gasiti in folderu cstrike sau valve

importante: cstrike.wad de_dust.wad etc din folderu cstrike\half-life.wad decal.wad

din folderul valve




note:

restu sunt putin mai importante ...daca ati facut exact ca in imaginile de mai

sus e prefect!


b)


Cam asa arata tabelul


uneltele pe rand:



selection -(shift+s) O unelta foarte importanta cu aceasta puteti
selecta orice structura tot cu aceasta puteti pozitiona , roti

intr-o pozitie anume .


A rezise mode: selectati un obiect din tabelul 3D apoi in tabelele
2D va va apara obiectu selectat de ex un cub sub forma aceasta

pt a mari obiectu prindeti cu click stanga oricare din punctele negre si indepartati mousul spre directia opusa

B rotate mode: dupa ce selectati obiectu pe centru acestuia apasati
un simplu click pana va arata asa apoi prindeti cu cursorul unul

din punctele negre si rotiti in directia in care doriti sa asezati cubul

C shear mode:acesta e valabil dupa ce selectati obiectu si apasati
2 clickuri pana va aparea cam asa apoi prindeti cu cursorul unu din

cele 4 puncte si deplasati-l in directia dorita


Magnify -(shift + G) cu aceasta unelta puteti mari schitele din tabelele 2D


Camera -(shift + C) puteti stabili "lini" de vizualizare in tabelul "3d"



ENtity -(shift + E) CU aceasta unelta puteti pozitiona respawnurile CT
sau T sau mult mai multe obiecte ex:sunete , armele , etc


Block -(shift +B) o unelta foarte utila si cea mai folosita dintre ele ...cu aceasta introduceti noi cuburi sau alte obiecte


Texture Application -(Shift + A) aplicati o anumita textura


Aply Current Texture -(shift + T) Reaplicati textura alesa


Apply Decal -(shift + D) Puteti aplica anumite tatuaje "decal`s" pe pereti (anumite obiecte)


Clip -(shift + X) PUteti "taia" un anumit obiect ATENTIE:taieturile ciudate trag dupa sine erori la compilare!



Vertex Manipulation -(shift + V) il puteti folosi cand doriti sa
modificati structura unu obiect fara sa il taiati muta sa mari!


Path -(shift +P) o unelta foarte complicata nu este recomandat folosirea sa de catre incepatori!

Este folosita pt a trasa un traseu a unor monstri\oameni sau alte obiecte motori!!


Capitolu` 3: Prima harta\mapa


primul pas : File --> New


interfata programului:




apasati pe scrisul "camera" (sus in stanga) si alegeti 3D Textured


selectati unelta Bock si in tabelul top (X/y) trasati un patrat\dreptunghi

in tabelele front (y/z) si side (x/y) stabiliti inaltimea cubului apoi apasati enter



acuma aveti un cub pt a goli continutu acestuia selectati

cubu apoi va duceti la tools --> make hollow

va aparea un tabel unde setati grosimea

peretilor preferabil 32 apasati ok si aveti o camera de genu





acuma e timpu sa schimbam textura ..alegeti unelta Texture Aplication si

va aparea o fereastra apoi cu cursoru selectati suprafata peretilor ca in imagine

apoi apasati browse si alegeti textura dorita o pozitionati corect de la

"shift" (din tabelul Aply Texture) apoi apasati apply





astefel procedati la podea\pamant si cer => atentie pt cer aplicati

in partea de sus textura numita sky




urmeaza sa adaugam oameni ...punctele respawn deci alegeti unelta

Entity intr-o parte va apare sa alegeti obiectele

Objects pt respawn T: alegeti info_player_deathmatch

iar pt respawn CT alegeti info_player_start


dupa ce alegeti acestea cu ajutoru cursorului pozitionati

corect astfel incat respawnu sa se incadreze in harta

apoi apasati enter (atentie omu\respawnu trebuie sa fie

putin ridicat de la pamant sa nu intre in alte obiecte)


imagine:



exact asa pozitionati luminile alegeti din nou unlta Entity si alegeti de la objects light

pt aceasta harta in numar de 4 in fiecare colt la o distanta mai inalta ca si omul!!




salvati harta ca fisier si acuma urmeaza compilarea apasati f9 si setati totul

pe normal ca in imagine apoi dati pe ok



dupa asta un fisier numele_harta.bsp va si creat in folderu unde ati setat

sa va copieze hartile finale!!preferabil direct in cstrike\maps




o compilare cu succes arata cam asa ceva




daca ati facut ceea ce scrie mai sus inseamna ca ati
reusit sa faceti prima harta de cs 1.6



New Update:


II cum se face un geam o usa etc!


inainte de toate selectati butonu "ig" din bara de sus a programului!!


faceti o harta simpla (PS:ca lumina folositi in loc de light doar un singur bec numit light_environment


imagine harta:

href="http://img489.imageshack.us/my.php?image=34835575dy3.jpg"
target="_blank">src="http://img489.imageshack.us/img489/4463/34835575dy3.th.jpg"
border="0">

acum trasati un perete pe mijlocu harti..il selectati si apoi
alegeti unelta clipping tools si taiati peretele in 2 buc ca in imagine


href="http://img124.imageshack.us/my.php?image=85498986mr5.jpg"
target="_blank">src="http://img124.imageshack.us/img124/8032/85498986mr5.th.jpg"
border="0">

dupa ce ati facu asta selectati partea de sus a peretelui si il taiati exact ca in poza



href="http://img489.imageshack.us/my.php?image=64179027nz0.jpg"
target="_blank">src="http://img489.imageshack.us/img489/3787/64179027nz0.th.jpg"
border="0">

apoi selectati bucata taiata cu unelta Selection Tools prindeti cu mousul unu din patratelele albe (de la rezise)

apoi trageti in sus astfel va ramane un loc liber


href="http://img119.imageshack.us/my.php?image=78130733dv7.jpg"
target="_blank">src="http://img119.imageshack.us/img119/3157/78130733dv7.th.jpg"
border="0">

href="http://img146.imageshack.us/my.php?image=44902290tw7.jpg"
target="_blank">src="http://img146.imageshack.us/img146/7708/44902290tw7.th.jpg"
border="0">


selectati unelta "Block" si trasati noul obiect ca in imagine apoi apasati enter

href="http://img119.imageshack.us/my.php?image=68662676ad4.jpg"
target="_blank">src="http://img119.imageshack.us/img119/9196/68662676ad4.th.jpg"
border="0">

acum selectati noul obiect si ii dati textura numita "glass" (se gaseste in halflife.wad)


aveti un geam ! darrr...textura alesa nu este transparenta si nu se va sparge sub focul unei arme ca in realitate

ca sa realizati asa ceva selectati sticla si apasati ctrl+t si din acea lista alegeti funct_breakable

href="http://img65.imageshack.us/my.php?image=48768478ow7.jpg"
target="_blank">src="http://img65.imageshack.us/img65/5258/48768478ow7.th.jpg"
border="0">


apoi faceti urmatoarele setari


Code:
name --> lasati gol
Global Entity Name --> lasati gol
Target on break --> lasati gol
Delay before fire --> lasati 0
Strengh --> preferabil 40
Material type --> alegeti "glass"
Gibs Direction --> lasati Random
Gib Model --> lasati asa cum este
Spawn On Breack --> Nothing
Explode Magniture --> 0
renderi FX --> Normal
Render Mode --> Texture
FX Amount (1-255max) - 100
restu le lasati cum sunt (pt geamuri normale)



OK deci avem un geam..urmeaza o usa!

faceti un locsor (exact ca al geam) unde va fi usa
href="http://img146.imageshack.us/my.php?image=37433811aq9.jpg"
target="_blank">src="http://img146.imageshack.us/img146/5615/37433811aq9.th.jpg"
border="0">

apoi faceti usa propriu zis apoi ii
dati textura de usa ... (pt a fi asezata corect folositi butonu "fit"
de la unelta apply texture"
href="http://img489.imageshack.us/my.php?image=36525720sr3.jpg"
target="_blank">src="http://img489.imageshack.us/img489/9671/36525720sr3.th.jpg"
border="0">
acum in partea opusa "clantei" facem punctu de sustinere a usi adica un cub (cu unelta Bock) si ii dati textura de ORIGIN
poza:
href="http://img65.imageshack.us/my.php?image=10ea9.jpg"
target="_blank">src="http://img65.imageshack.us/img65/4281/10ea9.th.jpg"
border="0">

acum selectati usa si cubu apasati ctrl+t si alegeti funct_door_roating si faceti urmatoarele setari:

note: seati doar ce scriu aici restu lasati asa cum sunt:

Code:
speed --> 100-160 (cum doriti)
move sound --> alegeti ce sunet doriti
stop sound --> ce sunet doriti




cam atata ...pt o usa normala..acum avem o usa un geam mai urmeaza o scara!

este cel mai simplu...faceti corpu scari si ii dati textura "lader" (etc depinde ce texturi aveti)
acuma aveti doar corpu scari...ea nu functioneaza trebuie sa faceti si "motoru" acestuia...peste scara mai trasati un obiect
creati un obiect (cu orice textura) selectati obiectu creat si apasati
ctrl+t si alegeti funct_lader (doar atata nu necesita sa faceti setari)

href="http://img124.imageshack.us/my.php?image=11ec8.jpg"
target="_blank">src="http://img124.imageshack.us/img124/955/11ec8.th.jpg"
border="0">

acum selectati corpu scari si apasati ctrl+t si alegeti func_wall si setati doar:

Code:
render mode --> texture
FX Amount --> 255





deci avem un geam o scara si o usa!! voi reveni cu alte noi
chesti!! (ex ninsoare , ploaie \ masini , tunuri\ despre armele pe jos
scoatere buy si toate cele)


in rest va doresc o zi buna si o rata de succes 100% !!

_________________



da clik si mia plss :* ms
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://ruffryders.road2us.com
 
Tutorial Hammer Editor Install & User`s guide
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Tutorial Avatar
» Alba / Neagra
» Vunk feat. Antonia - Pleacă
» Hai la un "fazan"
» De ce nu trebuie sa ne inscriem site-ul in directoarele web

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
..::The Ruff RydeRs::.. :: Diverse (Tutoriale) :: Tutoriale CS--
Mergi direct la: